Ved køb af mere end 1 bord, vil prisen være 200,00 DKK pr. bord
INFO: Hvis du bestiller mere end 1 bord, sørg for at bestille sammenhængende borde. (Brug bordplan for at se placering af borde)
OBS. Kræver at du er logget ind, for at bestille et bord.Dette er en vejledende bordplan af for hallen. Find din ønsket placering i feltet ovenfor. Du kan vælge mere end 1 bord i listen
Oplysninger:
Byagervej 3Information:
Kom til kræmmermarked og børnebazar fordelt på to store haller, med ialt 207 stande, som er fyldt med spændende ting og sager! Du finder nyt som brugt fra både private og erhvervsdrivende, der vil være noget for alle og enhver, børn som ældre! Så tá hele familien med på en hyggelig tur!
Kl. 10 vil alle kræmmere stå klar på deres pladser i hallerne, når der bliver åbnet op for besøgende. Der vil være rig mulighed for at købe både mad og drikke under hele arrangementet. Hallen er handicapegnet, så det er muligt at komme med kørestol og barnevogne. Vi frabeder dog kæledyr.
Entre koster blot 20 Kr. for voksne mens børn kommer gratis ind ifølge med voksen. Efter kl. 13 vil der være gratis entre for alle, der er åbent fra kl 10-14
Ønsker du at være sælger til Loppe / kræmmermarked og børnebazar, så læs teksten som fortsætter nedenunder:
For sælgere!
Borde skal primært bestilles her på hjemmesiden, hvor det er muligt at betale med Dankort og mastercard.
Et bord måler som udgangspunkt ca. 180x75cm. Der medfølger en stol til hver stand. Vi kan ikke garantere at der er yderligere plads end det bord man bestiller, men vi prøver så vidt muligt, at få et adskilt mellemrum mellem standende, så man kan se hvem der hører til hvor så kunderne ikke skulle blive forvirret. I nogle tilfælde vil dette mellemrum f.eks. kunne bruges til et tøjstativ eller andet.
Ved specielle spørgsmål bedes du kontakte os på mail: info@jyskbazar.dk hvor du også kan bestille stand, og betale med mobilpay.
Som sælger er det vigtigt at du printer din billet ud, eller har den klar på din telefon. Billetten kan findes på jyskbazar.dk når du er logget ind, under” mine oplysninger —> mine billetter” få minutter efter bestilling. Når du ankommer på dagen, skal du sørge for at melde din ankomst til en fra JyskBazar. De er oftest at finde ved hovedindgangen, hvor de tager imod alle folk. Når man køber en stand har man valgt et bordnr. der vil ligge tilsvarende bordnr. på standende, som markerer hvilket bord man skal stå ved.
Bordplanen er som udgangspunkt kun vejledende, men vi bestræber os på at bordplanen afspejler hallen, således at man får præcis den plads man har booket. I tilfælde af specielle situationer, hvor der f.eks. ikke er udsolgt eller mange afbud på dagen, kan det være nødvendigt at justere på bordplanen.
Det er tidligst muligt at komme ind i hallen fra kl. 7.30 på dagen, og man skal have alle sine varer inde i hallen senest kl. 9:00, da vi på dette tidspunkt lukker alle døre frem til kl. 10, hvor der åbnes op for besøgende.
Der må IKKE pakkes sammen før kl. 14, hvor der igen vil blive åbnet for alle nødudgange.
Det er IKKE tilladt at sælge mad, drikke, alkohol, tobak, dyr og ulovlige varer/genstande.
Skulle du have nogle specielle behov eller spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os.
OBS. JyskBazar har ikke ansvar for jeres salg eller varer, så det er vigtigt at i selv kan stå inde for de ting i sælger. Samt at i følger gældende dansk lovgivning.
Regler fra Brandmyndigheden, hvis disse ikke overholdes kqn man blive bortvist uden advarsel
A: Der må ikke anbringes udstillingsgenstande eller salgsvarer o.l. Af nogen art i gang arealer mellem standene samt ved nødudgange.
B: borde, boder, udskykningsgenstande og andet inventar skal opstilles således afbenyttelsen af flugtveje ikke hindres
C: standen må ikke overfyldes i sådan en grad af det vil være en forhindring for flugtveje
D: branddøre og slange skal holdes fri for passage
E: affald osv må ikke spærre for flugtveje(gang arealer) og nødudgange.
F: Levende ild må ikke forefindes i hallen på noget tidspunkt!
© 2015 - 2024 Jysk Bazar ApS. All Rights Reserved